Reklama

„Nie zanudzisz słuchacza zachwalaniem tej prawdy, jeno podasz mu ją w sposób barwny, świeży, nowy, zajmujący, bardziej zajmujący niż felieton utalentowanego nowelisty.”

P.Frank, 10 przykazań dotyczących reklamy,  “The History and Development of Advertising”,  Doubleday 1929 s.34


Chwytliwe slogany, efektywne motywy muzyczne czy też spoty humorystyczne znacznie zwiększają możliwość zakodowania w świadomości odbiorców treści przekazywane przez reklamę. My to Państwu gwarantujemy.

REKLAMA W RADIU

Reklama w radiu pobudza wyobraźnię, wiarygodnie i szybko dostarcza nowych informacji, odbierana jest jako mniej agresywna w stosunku do innych nośników reklamy.
Radio dysponuje szerokim wachlarzem sposobów reklamy: rozmaite konkursy, sponsoring konkretnych audycji, dni firmowe na antenie, i i wiele innych.
Radiowy spot reklamowy jest trudny do uniknięcia, a niski koszt produkcji i emisji sprawia, że wielu reklamodawców wybiera radio na główny nośnik reklamowy dla swojej firmy.
Najnowsze badania sugerują, że charakterystyczne cechy reklamy radiowej, np. brak obrazu, to w rzeczywistości jej zalety, a nie wady - sam głos ludzki posiada szczególną siłę perswazyjną!
Ważną zaletą radia jest fakt, iż sam dźwięk, pozbawiony obrazu, też jest potężnym instrumentem sprzedażowym, zdolnym, poprzez właściwe użycie muzyki, głosów znanych osób czy oddziaływania na emocje, pomagać w osiąganiu celów marketingowych firmy. Słuchacze Radia EXPRESS to jedna z największych lokalnych grup potencjalnych klientów, do której można dotrzeć za pomocą lokalnych mediów.
Od 2006 roku Radio EXPRESS cieszy się dużą popularnością wśród stacji na Górnym Śląsku i Zagłębiu. Potwierdzają to kolejne badania słuchalności, która systematycznie wzrasta. To słuchacze naszego radia są klientami państwa sklepów, firm, punktów usługowych. Tej grupy nie można pominąć przy żadnej profesjonalnie zaplanowanej kampanii promocyjnej czy reklamowej. Do tych ludzi warto dotrzeć  za pomocą Radia EXPRESS.


REKLAMA W INTERNECIE

Wszystkie techniki stosowane do tworzenia reklamy internetowej są wynikiem badań oraz ciągłych obserwacji i mają służyć tworzeniu lepszych, czytelniejszych i szybko przyciągających uwagę reklam.

 

 

 

Masz pytania? Chętnie pomożemy!

Agnieszka Duraj

Dyrektor

Agnieszka Duraj

a.duraj@radioexpress.pl

telefon 660 455 051

0000-00-00

Urszula Łyczywek

Traffic Manager

Urszula Łyczywek

agencja@radioexpress.pl

0000-00-00

Agnieszka Michalska

Specjalista ds. sprzedaży reklamy

Agnieszka Michalska

a.michalska@radioexpress.pl

0000-00-00

Justyna Jurek

Specjalista ds. sprzedaży reklamy

Justyna Jurek

j.jurek@radioexpress.pl

0000-00-00

Szymon Olinkiewicz

Specjalista ds. sprzedaży reklamy

Szymon Olinkiewicz

sz.olinkiewicz@radioexpress.pl

0000-00-00

Krystyna Kwaśnik

Specjalista ds. sprzedaży reklamy

Krystyna Kwaśnik

k.kwasnik@radioexpress.pl

0000-00-00

Michał Zeman

Specjalista ds. sprzedaży reklamy

Michał Zeman

m.zeman@radioexpress.pl

0000-00-00

Pogoda Tychy z serwisu

Sonda

Autonomia dla Śląska - to dobry pomysł?

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług oraz lepszego dostosowania strony do preferencji użytkowników.

Nie zbieramy i nie przechowujemy w plikach cookies żadnych danych osobowych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na korzystanie z plików cookies - proszę określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij