Stadion Śląski zmienia nazwę!
Stadion Śląski w myśl umowy to przez najbliższe 3 lata SuperAuto Stadion Śląski
Wojtek ŻegolewskiWojtek Żegolewski

Stadion Śląski zmienia nazwę!

Stadion Śląski to już nie Stadion Śląski. Kocioł Czarownic jako pierwszy stadion na Śląsku zmienił nazwę - ma bowiem sponsora tytularnego. Od teraz nazywa się Superauto Stadion Śląski.
To pierwszy raz, kiedy Kocioł Czarownic w swojej blisko siedemdziesięcioletniej historii ma sponsora tytularnego.Została nim firma Superauto.pl z Chorzowa, największy sprzedawca aut w polskim internecie, której większościowym udziałowcem jest Wirtualna Polska Holding.

- Stadion Śląski od blisko 70 już lat dostarcza nam wielu emocji. Jest powszechnie znaną marką, ale trzeba ją ciągle umacniać, a jej ofertę rozwijać. Dzięki sponsorowi tytularnemu Stadion Śląski staje się partnerem biznesowym. Jego markę będziemy od tej pory budować wspólnie choćby w kontekście dużych imprez sportowych, jak mecze reprezentacji Polski w piłce nożnej, która w tym roku zagra na Śląskim aż trzykrotnie, kolejnej odsłony święta królowej sportu jakim jest Diamentowa Liga i wydarzenia, do którego powoli się przygotowujemy – Mistrzostw Europy w Lekkoatletyce w 2028 roku – akcentuje wicemarszałek województwa Leszek Pietraszek.

 

Umowa Stadionu Śląskiego z firmą Superauto.pl, liderem sprzedaży samochodów online, została zawarta na trzy lata z możliwością przedłużenia o kolejne dwa. Stadion już wcześniej współpracował z Superauto.pl jako partnerem motoryzacyjnym.

- Bardzo cieszymy się, że możemy połączyć siły z tak ważnym dla nas wszystkich miejscem, jakim jest Stadion Śląski. To dla nas nie tylko zaszczyt, ale również szansa, by być jeszcze bliżej wyjątkowych wydarzeń organizowanych na tym obiekcie. Wierzymy, że ta współpraca przyczyni się do dalszego rozwoju stadionu i umocni jego pozycję jako jednej z najważniejszych aren sportowych w Polsce - przekonuje Kamil Makula, prezes zarządu Superauto.pl.

- Dla naszej spółki poszerzenie współpracy ze Stadionem Śląskim stanowi istotny krok w budowaniu nie tylko ogólnopolskiej rozpoznawalności, ale także w rozwoju wszystkich należących do niej serwisów, takich jak Superauto.pl, ChinskieSamochody.pl, Nowyosobowy.pl czy Nowydostawczy.pl.  Pracujemy w biznesie, by odnieść sukces. Byliśmy dla stadionu partnerem motoryzacyjnym, dziś jesteśmy sponsorem tytularnym. W tej chwili na samochody znajdujące się w naszej ofercie mamy 10 tysięcy umów rezerwacyjnych z terenu całego kraju. Dzięki tej współpracy wartość naszego biznesu wzrośnie o 35 procent – ocenia  wiceprezes firmy Bartosz Chojnacki.

- Ta umowa liczy kilkadziesiąt stron. Dziękuję dziś wszystkim, którzy przyczynili się do tego, że została zawarta, bo pozyskanie sponsora tytularnego to krok ku dalszemu rozwojowi, możliwość ściągania do Kotła Czarownic kolejnych dużych imprez sportowych i artystycznych –konkluduje dyrektor Stadionu Śląskiego, Adam Strzyżewski.

W tym roku na Śląskim czekają nas m.in. mecze reprezentacji Polski w piłce nożnej – towarzyskie spotkania z Mołdawią i Nową Zelandią oraz eliminacyjny do Mistrzostw Świata z Finlandią, piłkarska impreza Ronaldinho Show z udziałem legendarnych gwiazd reprezentacji Brazylii oraz kolejna odsłona Diamentowej Ligi.



Zobacz inne wiadomości tego autora: